Prima mea comanda iHerb!

Dupa cateva luni de zile in care am citit enspe mii de postari despre mult laudatul iHerb…nu aveam cum sa nu ii dau si eu o sansa. Este un site cu incredibil de multe produse, nu cred ca mai e nevoie sa ii fac o descriere, dar cred ca timp de doua saptamani mi-am tot modificat cosul de cumparaturi pana sa finalizez comanda. In plus, nu am vrut sa aleg variantele de shipping scumpe, asa ca a trebuit sa ma incadrez in cele 1.8 kg care pot fi livrate cu varianta de shipping de $4, ceea ce a fost cam greu, vroiam mult mai multe produse😦 Am dat comanda pe 3 februarie si mi-a sosit astazi, dupa fix 2 saptamani. Ma asteptam sa mai astept ceva, dar am avut surpriza foarte placuta sa primesc avizul postal azi.
Am auzit de multe comenzi iHerb care nu au sosit sau care au venit mai mult “moarte decat vii”, cu produse varsate, sparte etc. Eu am fost printre persoanele norocoase, pachetul a sosit si a fost in regula, fara vreo defectiune.

Image

Nu am putut sa ma abtin sa nu desfac produsele inainte sa le fotografiez, dreptunghiul alb din dreapta facea parte dintr-un produs

Dupa cum se vede, produsele care ar fi putut curge au fost ambalate individual, in pungi inchise etans. In plus, toate produsele cu capac aveau scotch lipit de acesta pentru a nu se desface. Mi-a placut acest aspect, chiar nu vad cum ar fi putut curge ceva pe parcursul transportului. Si acum, sa va prezint achizitiile mele:

Image

Am avut eu o mare fixatie pe fardurile nude si la cat de ieftine erau cele de la e.l.f., nu m-am putut hotari, asa ca am luat mai multe🙂 In plus produsele e.l.f. sunt nesimtit de ieftine pe iHerb asa ca mi-am ales destule:

Image

Trusa cu 32 de culori mi se pare foarte draguta, eu personal nu prea le am cu fardatul si nu ma dau in vant dupa machiajul in culori tari asa ca am optat pentru una in nuante de bej si maro care mi se par mai usor de folosit si potrivite atat pentru zi cat si pentru seara. Vin cu un aplicator de tip buretel cu 2 capete si au incorporata o oglinda maricica. A costat $6 (!!!)

Bronzed look Beauty Book mi s-a parut foarte draguta, dar nu ma asteptam sa fie ATAT DE MARE. Nu pot fi decat incantata. Are un aspect foarte elegant, se prinde cu elastice in colturi, ca o mapa, iar cand se deschide, in partea stanga sunt niste instructiuni de folosire iar in dreapta sunt fardurile propriu-zise, precum si un primer pentru pleoape, un aplicator de tip buretel cu 2 capete si un eyeliner tip creion negru. La drept vorbind, nu cred cred ca mi-as fi luat a doua trusa de farduri daca nu ar fi avut acel primer pentru pleoape si instructiunile care par destul de folositoare pentru o incepatoare ca mine.  Are 6 culori, 3 pentru un machiaj de zi si 3 pentru unul de seara, culori tot din categoria bej-maro-nude. Aceasta a costat $4.99.

Quad-ul Brownstone cu 4 culori l-am luat mai mult pentru sprancene, am citit pe blogul Ancai, http://xmakeupyourmindx.blogspot.ro ca il foloseste pentru asta si ca ii place. Cum mie imi place de ea si de sprancenele ei🙂 am zis sa il incerc si eu. Cutiuta e miiiicuta micuta si nu prea imi promite o durata lunga de viata dar hey, a costat doar $1.99!

Blush-ul nu prea stiu de ce mi l-am luat, am unul de la Yves Rocher de care sunt foarte multumita, dar am zis sa ii dau o sansa. Are un aspect sheer, niste particule iluminatoare micute care cred ca arata foarte bine, in plus am vazut niste swatch-uri cu nuanta Mellow Mauve pe care am ales-o si mi-au placut foarte mult. In plus, este destul de maricel, ma asteptam sa fie cat quad-ul dar e mai mare si blush-ul ocupa cam tot ambalajul. Nu are aplicator but who cares, am pensula pentru blush de la Sephora care isi face bine treaba. Acest blush a costat $3.

In final, mi-am luat Pudra translucida High Definition pe care o am deja acasa si care imi place atat de muuult incat am zis ca trebuie sa am un back-up. Eu am luat-o de pe site-ul e.l.f. din Romania si a fost cam in jur de 50 de lei insa de pe iHerb am luat-o cu $6. Este o pudra minunata, de culoare alba, dar in contact cu tenul devine transparenta, oferind un aspect mat, fixand fondul de ten si acoperind binisor porii. Voi reveni cu review-uri pentru fiecare produs in parte.

Si cam astea au fost produsele e.l.f. acum urmeaza restul:

Image

Tenul meu are probleme uratele din pacate: cosurile. Nu pot spune ca am acnee, dar am avut in liceu si au ramas semne, in plus mai imi apar sporadic pe frunte, tample si obraji..ca sa nu mai zic de zona decolteului unde ba nu am nimic, ba imi apar eruptii care ma tin vreo 2 saptamani si tot asa. Si porii…doamne cat urasc porii vizibili!! Cand ma uit de aproape la tenul meu am impresia ca am textura unei capsuni…si cum produsele romanesti nu prea m-au multumit…am zis sa incerc de aici cateva.

Masca pentru fata Queen Helene Mint Julep are atatea review-uri pozitive incat a trebuit sa fie si ea in cosul meu de cumparaturi. Este mare, este ieftina si promite sa ma scape de cosuri, puncte negre si sa imi micsoreze porii. Cum sa spun nu? Are o culoare verzuie, minty, cred ca o sa arat demential cu ea pe fata😀 Si mirosul e tot minty, seamana foarte mult cu mirosul pastei de dinti. Sper ca asta sa nu insemne ca voi lacrima de la ea, cum fac de obicei cu mastile de fata care au mirosuri puternice. De abia astept sa o incerc! A costat doar $3.84.

Lotiunea tratament pentru cosuri Home Health a fost primul produs pe care l-am bagat in cos si chiar am asteptari de la el. Contine acid salicilic care este cunoscut in tratarea acneei. In plus nu contine parabeni, coloranti, conservanti, parfum, ingrediente de origine animala si alte nebunii care ar dauna tenului cu probleme. Miroase cam puternic dar pot trece peste asta daca imi va rezolva problemele. Nu e foarte mare dar nici nu e genul de produs pe care sa il folosesti des si in cantitate mare, fiind notat pe site ca si un medicament. Acesta a costat $6.83.

Lotiunea tonica pentru “perfectionarea” porilor Dickinson’s mi-am luat-o deoarece nu mai am nici o lotiune tonica acasa si oricum..nu prea imi plac lotiunile tonice de la noi, mai ales ca nu am vazut vreuna la un pret rezonabil care ar actiona in privinta porilor. Am avut o experienta urata cu un toner Alverde anti-cosuri cu argila de la care mi-au aparut atata cosulete pe frunte incat am zis ca nu mai incerc alte tonere…dar totusi acesta m-a convins. Vine intr-un ambalaj maaare mareeee, are 473 ml si cred ca ma va tine o perioada. Nu prea stiam eu ce e acel Witch Hazel pe care il contine, dar am aflat ca inseamna Hamamelis, care este un puternic astringent si are proprietati antiinflamatoare. Lotiunea aceasta promite minimizarea porilor, reglarea sebumului, calmarea iritatiilor si hidratarea pielii. A costat doar $5.49.

Pe langa astea mi-am mai luat 2 produse:
Image

Untul de cacao Cococare l-am ales pentru un plus de hidratare, fiind inca frig afara, imi apar zone uscate in jurul nasului, pe sub sprancene etc iar acesta este potrivit pentru hidratarea lor. Este 100% un unt de cacao, nu contine absolut nimic altceva, ca sa nu mai zic ca miroase incredibil, fix precum cacao pur. Cand am deschis cutia cu produse, m-a izbit mirosul acesta din plin, desi ambalajul de la unt nu s-a desfacut sau rupt in nici un fel. Apropo de ambalaj…cred ca e cel mai prost ambalaj din lume:)) untul este sub forma de baton, ca un  balsam de buze, doar ca nu are vreun sistem de rotire, nimic…pur si simplu scoti tot batonul prin apasarea fundului ambalajului. O sa ii fac poze cand ii voi face un review complet ca sa se inteleaga mai bine. Desi este solid, in contact cu pielea se topeste fara a ramane uleios si chiar pare sa hidrateze bine. Iar mirosul…este absolut delicios. A costat $1.79, chiar a fost pomana.

Balsamul de buze cu rodie Sierra Bees a fost din categoria Freebies, adica l-am luat gratis. Este un produs organic, numai cu ingrediente naturale printre care ceara de albine, ulei de masline extravirgin, ulei de floarea soarelui, vitamina e si ulei de rodie. Eu sincer ma asteptam sa aiba o culoare rozalie sau ceva de genul..dar cum nu contine coloranti este galbui, fara a da culoare buzelor. Este foarte hidratant, are o consistenta foarte usoara si ambalajul foarte simpatic imi aminteste de balsamurile de buze din copilarie. A fost dragoste la prima vedere!

Dupa cum ziceam, voi reveni cu review-uri la fiecare produs dupa ce il voi fi incercat o perioada de vreme si sper sa fie review-uri pozitive. Ah si…sunt sigura ca vor mai urma si alte comenzi iHerb in care nu voi introduce atatea produse cosmetice, deja am pus ochii pe mai multe lucruri din alte categorii (suplimente alimentare, homecare etc) care sigur vor fi in urmatorul meu cos de cumparaturi🙂

Leave a Reply

