Spray pentru uscarea rapida a unghiilor Flormar nail enamel dryer

Fiind o impatimita a ojelor si a manichiurii, nu las mai mult de 3-4 zile pana sa imi fac o alta manichiura, fie ca oja a sarit sau nu. Si ce ma enerveaza cel mai tare atunci cand imi fac unghiile este atunci cand reusesc sa mi le stric. Mi se intampla foarte des sa nu am suficienta rabdare sa se usuce ca sa aplic un model peste si de obicei nu am stare asa ca ma ridic sa imi vad de ale mele mult prea repede si oricata grija as avea, reusesc sa dau cu mana de ceva si sa imi stric proaspata manichiura. Ca sa nu mai zic de urmele de la cearceaf care raman in cazul in care ma culc dupa ce mi-am facut unghiile. Asa ca mi-am zis ca trebuie sa incerc un spray de uscare rapida. Am avut, de la Flormar, un lac pentru uscarea rapida care a fost bunicel, dar am crezut ca e mai comod un spray. Asa ca, tot de la Flormar am cumparat Spray-ul Nail Enamel Dryer.

BeFunky_PC270139.jpgCum se prezinta: dupa cum spuneam, este sub forma de spray in tub sub presiune, de 150 ml. Aveau la tub si mai mare insa am zis ca mai bine vad cum se comporta inainte sa ma avant la o cantitate mare. Spray-ul este foarte rece, odata aplicat pe unghii, chiar am ramas surprinsa de senzatia de inghet pe care o lasa. Insa senzatia dureaza foarte putin, spray-ul intra imediat in piele de parca nici nu ai aplicat ceva. Miroase foarte placut, a lamaie, iar mirosul persista.

Ce promite:
– o manichiura perfecta, fara sa fie nevoie sa astepti
– uscare imediata, nu lasa oja sa se imprastie
– ingrijeste unghiile si cuticulele, previne exfolierea unghiilor
– usuca pana la 4 straturi de oja

Parerea mea: nu mi se pare ca functioneaza aproape deloc. Nici macar la 2 straturi, cat aplic eu. L-am incercat pe multe oje diferite si mi se pare ca e cam degeaba. Poate scurteaza durata de asteptare a uscarii unghiilor, dar cu foarte putin, in nici un caz mai putin de un minut, cum spune. Nu stiu daca sa spun ca a prevenit exfolierea unghiilor, eu oricum folosesc tratamente pentru asta. Si nici asupra cuticulelor nu cred ca a facut ceva. Prin urmare…nu face banii.

Ingrediente: BUTANE, PROPANE, ISOBUTANE, DISILOXANE, LIMONENE, CITRUS MEDICA LIMONUM OIL (CITRUS MEDICA LIMONUM (LEMON) PEEL OIL), PLUKENETIA VOLUBILIS SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, CITRAL, LINALOOL, GERANIOL.

Il voi mai cumpara? Cu siguranta, nu. Desi unele bloggerite l-au laudat si pentru ele a functionat, mie nu imi prieste deloc. Faptul ca trebuie sa astept poate cateva minute mai putin nu ma incalzeste, eu chiar as vrea ceva care sa usuce oja in mai putin de un minut iar acest spray nu intra in aceasta categorie.

Pret: 24 de lei / 150 ml, tubul mai mare (cred ca are 300 ml) costa 35 de lei.

Leave a Reply

