Apa micelara L’Oreal Sublime Soft

Un pas esential in ingrijirea tenului o reprezinta demachierea. Eu una am invatat foarte tarziu asta, dupa ce am avut ani de zile un ten de care aveam mult prea putina grija si care a prezentat, in adolescenta mea, o acnee de toata frumusetea din cauza careia inca am semne. De vreo 2 ani, insa, m-am obisnuit sa nu pot sa adorm daca nu sunt demachiata inainte, deoarece imi simt tenul prea incarcat ca sa ma pot relaxa. Am folosit zeci de feluri de demachiante, unele mai bune, altele mai proaste. Insa mereu m-a deranjat faptul ca e o treaba un pic cam migaloasa, ca ma chinuiam mereu cu multe dischete ca sa fiu sigura ca s-a dus tot si niciodata nu nimeream cantitatea exacta pe discheta, mereu o imbibam in prea mult demachiant si nu imi placea senzatia pe care o lasa pe ten. Insa de cand au aparut apele astea micelare, stiam ca trebuie sa am si eu una, dupa ce am vazut cat au fost laudate. Asa ca am ales-o pe cea de la L’Oreal.

Cum se prezinta: apa micelara de la L’oreal vine intr-un recipient de 200 ml, mie mi-a ajuns cam 2 luni. Dupa cum se vede in poza, a mea e pe terminate. BeFunky_PC270145.jpg. Arata si se simte la fel ca apa de baut, nu are miros si nici culoare. De asemenea, nu contine alcool si este hipoalergenica, fiind destinata astfel, oricui. Desi este special conceputa pentru tenul uscat sau sensibil, eu, care am un ten mixt, atat cu tendinte de uscare cat si de ingrasare, consider ca mi se potriveste perfect. Se aplica cu ajutorul dischetelor demachiante pe fata si pe gat, dimineata si seara, dupa cum scrie pe ambalaj. Are insa un minus: sistemul de dozare:
BeFunky_PC270146.jpg

Consider ca acest sistem este potrivit pentru demachiantele de tip crema, insa apa micelara, fiind la fel de lichida ca si apa, poate curge foarte mult prin acest gen de capac, astfel irosindu-se si terminandu-se repede. Eu am grija sa aplic o cantitate cat sa umple discheta demachianta insa fara a o imbiba.


Ce promite:
– curata in profunzime tenul, zona ochilor si buzele
– curata impuritatile si orice urma de machiaj
– nu necesita frecare sau clatire
– piele perfect curata, vizibil hidratata si neiritata.
– potrivita pentru tenul sensibil

Parerea mea: cel mai bun produs de demachiere pe care l-am incercat pana acum! Nici nu vreau sa revin la demachiantele normale. Apa asta micelara mi se pare atat de practica, nu incarca tenul, nu il ingrasa, cum mai fac diverse produse de demachiere, este perfecta! Curata atat de eficient, nu e nevoie sa revin cu discheta in acelasi loc de 2 ori si asta fara sa fie nevoie sa apas prea tare. Poate doar in cazul genelor, deoarce am un rimel foarte rezistent, insa si acolo se descurca excelent. Cu o discheta pentru ten si inca una pentru ochi, reusesc o demachiere completa in mai putin de doua minute. In plus, lasa pielea fina si ofera senzatia de ten curat si purificat, care respira. Nu irita absolut deloc, nici macar ochii, oricat as insista, nu lasa pielea lipicioasa sau o pelicula grasa si dupa cum ziceam, nu necesita clatire. Singurul aspect negativ este sistemul de dozare, dar ar trebui sa fiu nebuna ca sa las asta sa ma opreasca din a o folosi in continuare.

Ingrediente: Aqua/Water, hexylene glycol, glycerin, poloxamer 184, disodium edta, polyaminopropyl biguanide.

O voi mai cumpara? Cu siguranta, am spus si mai sus, nici nu vreau sa mai aud de demachiantele normale, consider ca apa micelara este mult mai eficienta si se potriveste oricui.

Pret: 24.99 lei in DM, insa am vazut ca in Auchan costa vreo 20 sau 21. Se gaseste cam in toate magazinele de cosmetice.

Leave a Reply

