Astazi am inceput tratamentul Farmec pentru intarirea unghiilor

Din pacate, eu am fost “binecuvantata” cu niste unghii foarte urate. Sunt incredibil de subtiri, le pot folosi pe post de cutite. Sunt foarte galbene si transparente, arata de parca sunt bolnava. De asemenea, sunt incredibil de moi, se indoaie ca niste foi de hartie si se rup foarte usor. In plus, mai am si niste cuticule inestetice care nu vor de nici un fel sa arate bine, oricat le imping, tai, sau le tratez cu ulei. Cam asa arata unghiile mele, dimineata (le am mai deschise la culoare dimineata decat in restul zilei), dupa ce le-am curatat  si sters:
BeFunky_PC270128.jpg

Din cauza aspectului inestetic al unghiilor, precum si a faptului ca, fiind transparente si subtiri, aduna orice murdarie care se vede ingrozitor pe sub ele, ma vad nevoita sa aplic mereu oja, neaparat opaca, lucru care nu imi poate face prea mult bine. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am hotarat sa urmez tratamentul cu vitamina B5, de la Farmec, dupa ce am vazut cat de aclamata e, atat in blogosfera cat si in randul cunostintelor mele. Nu o data am auzit de la prietene: am reusit sa imi intaresc unghiile cu Farmec, fara tratamentul asta inca aveam unghii de copil, roase si rupte. Insa acest tratament necesita aplicare zilnica, pe unghia curata, timp de o saptamana. Iar cum eu nu am rabdare sa stau in fiecare zi sa imi fac unghiile ca apoi sa le sterg, mi-am zis ca mai bine, cu ocazia acestui tratament, nu voi mai folosi oja timp de o saptamana. In felul asta, imi voi lasa si unghiile sa respire. In plus, dizolvantul de oja nu mi-ar face prea bine folosit zilnic. Prin urmare, in saptamana care urmeaza, pe langa ingrijirea unghiilor cu ulei de cuticule, pilirea lor, in limitele normale si curatarea, voi aplica in fiecare zi acest tratament.
BeFunky_PC270135.jpgCum se prezinta: acest tratament vine in sticluta specifica ojelor Farmec, care are 11 ml. Este foarte lichida, se aplica usor pe unghii si se usuca imediat, NU este sub forma unui lac de unghii. Miroase un pic intepator, deoarece contine formaldehida (formol) insa nu puternic, deci se simte doar daca va mirositi de aproape unghiile sau sticluta.
BeFunky_PC270137.jpg

Ce promite:
– intarirea unghiilor moi si fragile
– prevenirea exfolierii unghiilor, datorita continutului de vitamina B5 si Keratina.

Se cere, inaintea aplicarii, protejarea cuticulelor cu grasime sau ulei. Asta pentru ca formaldehida usuca pielea, implicit, cuticulele. Se poate folosi lac de unghii dupa uscarea lotiunii, insa trebuie inlaturata la urmatoarea aplicare, nu se foloseste acest tratament pe unghiile care au oja pe ele.

Parerea mea: o voi oferi intr-o saptamana, cand voi termina cu aplicarea zilnica. Dupa aceasta saptamana, tratamentul trebuie folosit de 2-3 ori pe saptamana.

Ingrediente: AQUA, ALCOHOL DENAT., VP/VA COPOLYMER, FORMALDEHYDE, PEG-40, HYDROGENATED CASTOR OIL, CALCIUM PANTOTHENATE, COCODIMONIUM HYDROXYPROPYL HYDROLYZED KERATIN.

Pret: eu l-am cumparat cu 9.99 lei din DM, insa l-am vazut si mai ieftin, in diferite magazine (In Cora Lujerului costa cam 7 lei)

Leave a Reply

