Rimelul False Lash Effect 24h Max Factor

Am vazut prima data ce minuni fac rimelurile de la Max Factor la…mama. Isi cumparase un False Lash Effect Fusion (cel mov) si cum eu ii testam toate cosmeticele pe vremea aia, am ramas WOW, mi se paruse cel mai bun rimel incercat vreodata. A fost surclasat repede, pentru ca mama si-a cumparat apoi False Lash Effect simplu (cel negru) care mi s-a parut si mai si. Mi-am cumparat si eu si am fost multumita de la prima aplicare pana la ultima. Intre timp mi-am mai cumparat si alte rimeluri, mai ieftinute dar cum nu am fost multumita, am zis sa revin la Max Factor. Mi-a atras atentia Lash Effect 24h, era si mai ieftin decat cel normal si mi-a suras ideea de a nu mi se mai duce rimelul in cateva ore.

Nu mi-a placut deloc cum arata al meu in poze asa ca am preferat una de pe Google

Cum se prezinta: ca si celelalte rimeluri din gama False Lash Effect, si acesta vine in tubul grasun, foarte simpatic si comod in utilizare. Cantitatea este destul de mare, 13.1 ml si eu, dupa o luna de cand il am, nu cred ca am consumat nici un sfert din el.  Miroase cam urat, a plastic, dar nu persistent, il simti doar daca mirosi tubul de aproape. Periuta este de plastic, grosolana si acumuleaza destul de mult produs o data, eu ma chinui sa o sterg de marginea tubului destul de mult ca sa nu imi supraincarc genele. Nu prea imi place aspectul asta. Nu trebuie sa o introduc in tub decat o data, imi ajunge pentru ambii ochi. Avand genele inferioare destul de rare, mai intai aplic pe genele superioare de la ambii ochi si apoi trec la cele de jos, pentru ca majoritatea produsului se distribuie pe cele de sus si nu ma murdaresc sub ochi. Nu prea mult. Pentru ca este ATAT DE GREU sa nu te murdaresti cu rimelul asta, imi pare rau ca nu m-am gandit sa fac o poza genelor inainte sa il sterg. Periuta nu ii face deloc cinste, oricat de talentata poate fi o fata in aplicarea rimelului, asta nu are cum sa nu iti pateze pleoapele. Lucru care nu mi s-a intamplat cu vechiul rimel Max Factor, pe acesta l-au facut un pic mai fluid.

In poza nu am sters-o de marginea tubului, ca sa se vada cantitatea maricica de produs pe care o strange periuta cand este scoasa

 

Ce promite:
– gene perfect separate, pline de volum
– volum intens  pana la 24 ore
–  formula speciala long lasting pe baza de rasini fixeaza mascara pe gene si le protejeaza aspectul intreaga zi
– peria cu design special permite aplicarea unei cantitati mai mari de produs, iar numarul mare de peri confera o separare perfecta a genelor, fara sa se lipeasca.

Parerea mea: mhm…nu stiu ce sa zic, parerile mele sunt impartite. In primul rand, DUREAZA!!! dureaza incredibil de mult, l-au subestimat cand l-au numit 24h. Odata am uitat complet de el, am adormit cu el pe gene si ziua urmatoare inca era acolo aproape intact. Cum nu eram machiata in rest, am zis sa il mai las, pentru ca nu cursese, nu imi lasase punctele alea mici si enervante sub ochi…si surpriza, ziua urmatoare a trebuit sa ma demachiez pentru ca INCA era acolo si eu vroiam sa ma machiez. Se demachiaza greu, greu…eu am o apa micelara de la L’oreal foarte eficienta si chiar si cu aia ma chinui un pic, cu demachiantele normale cred ca e si mai rau. Nu ustura, chiar daca te freci la ochi sau faci dus cu el, nu curge, dupa cum ziceam, nu se imprastie pe obraji sau pe arcade, la capitolul rezistenta chiar primeste nota 10.
Alungeste destul de mult si de frumos genele, nu face “guguloaie” (clumps), arcuieste…totul bine si frumos pana aici.
Insa la capitolul volum si separare nu mi s-a parut ca exceleaza. Lipeste un pic genele, fara a le da un aspect incarcat, dar mie nu imi place asta, eu vreau gene separate una cate una. Consider ca SuperShock de la Avon face mai bine treaba cu separarea. In plus nu pot trece peste problema murdaritului. Fiind si atat de rezistent, este o corvoada sa ma dau cu rimel pentru ca stau mai mult sa curat excesul de pe pleoape decat sa il aplic.  Mai jos este o poza cu ochiul meu inainte si dupa ce l-am rimelat si o imagine de ansamblu. Mentionez ca eu nu suport sa ma dau cu mai mult de un strat de rimel, mi se lipesc genele foarte urat si eu sunt adepta unui aspect cat mai natural al genelor.

Image

Ingrediente: Aqua, Acrylates Copolymer, Glyceryl Stearate, Disteardimonium Hectorite, Propylene Glycol, Stearic Acid, Cera Carnauba, Alcohol Denat., Triethanolamine, Synthetic Wax, Polyvinyl Alcohol, Lecithin, Propylene Carbonate, Tocopherol, Panthenol, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja Oil, Glycerin, Nylon-6, Xanthan Gum, Methylcellulose, Simethicone, Sodium Laureth-12 Sulfate, Oleic Acid, Glyceryl Oleate, Silica, Tetrasodium EDTA, Disodium EDTA, EDTA, Phosphoric Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben, [+/-CI 77499, CI 77491, CI 77492, CI 77266]

Concluzii: per total, pot sa spun ca sunt incantata de el. Nu asa de mult ca varianta non-24h, dar tot imi place. Chiar daca este mai greu de aplicat, rezultatul final este ok. Daca stau sa ma chinui mai mult, genele ies chiar mai voluminoase decat in poza, insa nu cu foarte mult. Rezistenta foarte ridicata este si un plus, si un minus, rezista de-a lungul intregii zile cu brio insa se demachiaza foarte greu, mai ales cand “se da pe langa” in timpul aplicarii. Nu stiu care din aspectele astea doua il invinge pe celalalt. Cred ca totusi o sa pun accent pe plus, nu pe minus, pot trece peste demachierea ingreunata.

Il voi mai cumpara? Nu cred. Prefer varianta clasica, fara 24h, cu alb-argintiu in loc de violet. Acela are toate plusurile acestuia plus inca cateva.

Pret: intre 50-60 de lei, predominant am vazut pretul de 58 de lei.

 

Leave a Reply

