Yves Rocher BB cream Peau Parfaite 6 in 1

Buna ziua! O sa incep blogul cu o prima nemultumire: BB Cream-ul de la Yves Rocher. Eu in general sunt mare fana YR, au niste geluri de dus si creme minunate, de asta am ramas cu atat mai mult dezamagita de primul produs de make-up pe care l-am incercat de la ei.

Cum se prezinta: Peau Parfaite se prezinta sub forma de tub din plastic de 50ml, cu o textura mai mult cremoasa decat fluida, care nu curge.  Se aplica prin presarea usoara a tubului, lucru care poate deveni incomod cand mai este putin produs.
Ce promite:
– Hidratează timp de 24 h
– Uniformizează tenul
– Estompează imperfecțiunile și urmele de oboseală
– Netezește
– Intensifică strălucirea
– Protejează împotriva agresiunii factorilor externi.

Asa se prezinta BB Cream-ul Yves Rocher

Asa se prezinta BB Cream-ul Yves Rocher

Acest BB Cream l-am primit cadou de la cei de la Yves Rocher acum cateva luni, pentru o comanda de 40 sau 50 de lei, nu mai stiu sigur, fiind foarte curioasa de ce poate face. Am ramas si foarte impresionata de acel 6 in 1 care il facea sa para ca un fond de ten mult mai natural. Am ales nuanta Medium dar mai este disponibil si in varianta Light. Cam asa arata pe mana:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Parerea mea: Am vrut sa cred in puterile lui magice pana l-am aplicat insa…degeaba. Tot aplicam produsul pe ten asteptand sa vad un rezultat, dar nu am vazut. Am aplicat multicel, pot spune, si am realizat ca in oglinda de la baie nu vad nici o diferenta. Tenul meu are ceva imperfectiuni, este un pic patat, mixt, cu tendinta acneica. Nu a estompat deloc imperfectiunile, nici macar pe cele minore. Mi-am simtit tenul un pic mai hidratat, dar in nici un caz timp de 24h cum promite. Singurele aspecte vizibile din cele 6 promise sunt netezirea si uniformizarea. Parca cicatricile acneei mele adolescentine au fost mai netezite un pic si culoarea tenului meu a devenit mai uniforma. Dar din pacate, nimic WOW. M-am hotarat sa il folosesc ca primer pentru fondul de ten si in nici un caz pe cont propriu. Simt ca asa face o treaba mult mai buna, imi hidrateaza tenul inainte de make-up ca o baza, ajuta la uniformizarea fondului de ten si il fixeaza mai bine.

Cam asa arata tenul meu inainte si dupa folosire:

 La lumina zilei se vede o diferenta mai mare decat in baie insa nu extraordinara. Tenul arata usor mai uniformizat, primeste un pic de culoare , hidrate si luminozitate.

Ingrediente:

Concluzie:

In concluzie, nu am fost prea multumita de Peau Parfaite BB Cream si cu siguranta nu isi merita banii (costa 55 de lei pe site-ul Yves Rocher) insa daca tot l-am primit, m-am decis sa il si termin, dupa cum ziceam, pe post de baza de machiaj.

Cred ca are un efect mult mai vizibil pe tenurile curate, fara imperfectiuni insa pentru persoanele cu ten mixt spre gras nu este o investitie prea grozava.

Il voi mai cumpara? Nu. In nici un caz. Nu isi merita banii. Nici macar ca baza de machiaj. O prefer pe cea de la Sephora, care are si un review aici. Este mai ieftina si mult mai folositoare.

Leave a Reply

