Pudra Bourjois Healthy Balance

Dupa ce am auzit numai lucruri bune despre Bourjois, am hotarat sa incerc si eu, pentru prima oara, produsele lor in materie de make-up. Pana acum, de la ei am folosit doar deodorante si geluri de dus si am fost mereu impresionata in cel mai placut mod. Asa ca m-am gandit ca nici cosmeticele lor nu au cum sa ma dezamageasca. Hotararea asta a venit la fix, pentru ca mi se terminase pudra si oricum nu fusesem prea multumita de  pudra mea anterioara. Am fost la Marionnaud din Cora Lujerului, cel mai apropiat stand Bourjois de casa mea si mi-a atras atentia ambalajul de la Healthy Balance. Este colorat, frumos, compact.  Am ales nuanta 53 Beige Clair si m-am grabit  sa ajung acasa ca sa o testez.

Cum se prezinta:  pudra vine intr-un ambalaj rotund, subtire, ceea ce tradeaza cantitatea mai scazuta de produs. Dar eu oricum ma plictisesc repede si nu am rabdare mai mult de 2 luni cu acelasi produs. Inauntru are o oglinda cat toata suprafata capacului, foarte practica pentru cele care isi pudreaza fata pe fuga. Din pacate (pentru unele), nu are aplicator. Pentru mine nu e un lucru rau, eu am pensula acasa. Are 9g, dupa cum ziceam, o cantitate mai mica decat in cazul altor pudre. Miroase foarte usor fructat, ceea ce este placut si o gura de aer proaspat printre pudrele inecacioase. Se recomanda persoanelor cu tenul normal si mixt.  Cand am luat-o cu pensula, am observat cat de fina poate sa fie, parca e faina foarte bine tasata. Fiind atat de fina, cred ca se va consuma destul de repede. Eu o am cam de o luna si jumatate in care o folosesc cam de 4 ori pe saptamana si inca nu i se vede fundul.

Cam asa arata pudra mea dupa cam 2 luni de folosire

Cam asa arata pudra mea dupa aproape 2 luni de folosire

 

 

Ce promite:
– Rezistenta de 10h
– Un rezultat uniformizator si matifiant
– O textura micronizata ultra-fina care se contopeste imediat cu tenul, oferind senzatie de lejeritate si un rezultat uniform, fara supraincarcare.
– Un ten neted care radiaza si o piele echilibrata, sanatoasa.
– Rezultate asigurate de fructele asiatice foarte atractive: yuzu (hidratant) > hidrateaza zonele uscate, kaki (astringent) > inlatura aspectul lucios.

Parerea mea:
Este o pudra buna, chiar uniformizeaza tenul, il matifiaza foarte frumos, am avut norocul si sa imi aleg nuanta potrivita tenului meu. Este, precum promite, ultra-fina, se lipeste imediat de ten, nu am parte de o pudrare care sa “scoata fum” de la praful de pudra. Nu are un efect de masca, cel putin nu cand alegeti nuanta potrivita tenului. Are un aspect natural, nu s-a strans in vreun loc de pe fata. Gradul de acoperire este unul mediu, ascunde imperfectiunile bine, dar nu face prea mari minuni cu porii dilatati. Un minus ar fi ca tenul meu o absoarbe destul de repede, nu dureaza nici macar 4h. In plus, nu este rezistenta la transfer, se vede pe telefon, se ia pe haine daca imi pun o bluza peste cap sau un guler. Insa sunt incantata de faptul ca arata natural pe tenul meu, matifiaza, ofera o oarecare luminozitate si nu lasa un aspect “fainos”

Inainte si dupa folosire (am folosit-o peste fondul de ten Maybelline Afiinitone 24h nuanta 021 Nude)

Inainte si dupa folosire (am folosit-o peste fondul de ten Maybelline Afiinitone 24h nuanta 021 Nude)

Ingrediente: TALC,NYLON-12,OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE,KAOLIN,ISOSTEARYL NEOPENTANOATE,DIPHENYL DIMETHICONE/VINYL DIPHENYL DIMETHICONE/SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER,ZINC PCA,METHYLPARABEN,PARFUM (FRAGRANCE),TOCOPHERYL ACETATE,ZINC STEARATE,AQUA (WATER),BUTYLENE GLYCOL,PROPYLPARABEN,DIOSPYROS KAKI FRUIT EXTRACT,CITRUS JUNOS FRUIT EXTRACT,[+/- (MAY CONTAIN) :CI 77007 (ULTRAMARINES),CI 77019 (MICA),CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES),CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)]11BMT001-1A

Concluzii: Inca un produs cosmetic potrivit mai mult persoanelor cu tenul fara probleme. Un produs de calitate, se ridica la standardele Bourjois. Uniformizeaza, matifiaza, ofera luminozitate, are un aspect foarte natural si un grad de acoperire mediu. Nu il recomand persoanelor cu tenul mai gras deoarece se absoarbe foarte repede, fiind atat de fina. In concluzie un produs bun, insa tenul meu e un pic cam gras pentru el.

Il voi mai cumpara?: nu stiu. Desi per total sunt incantata de aceasta pudra, mi-as dori totusi ceva mai mult. Caut o pudra care sa imi fixeze fondul de ten, nu sa se absoarba inaintea acestuia. In plus, mi-as dori ceva mai multa acoperire.

Pret: in jur de 43 de lei (cu atat l-am cumparat eu de la Marrionaud).

Leave a Reply

