Despre mine

O sa îmi încep minunata activitate de blogger prin a vă spune câte ceva despre mine.
Spuneți-mi Emmma. Am 22 de ani și sunt din București. Mereu am avut o pasiune pentru machiaj, cosmetice și tot ce înseamnă frumusețe feminină. Și după ce am urmărit zeci de beauty bloggerite mi-am zis că și eu vreau să fiu ca ele, să îmi împărtășesc experiențele cosmetice cu restul lumii, pentru că deja mi-am înnebunit prietenii :)) vreau să acopăr o gamă cât mai largă de produse cosmetice, de la produse de make up la produse de îngrijire corporală, pentru păr, tratamente, chiar și home made, și desigur, preferatele mele, ojele. Plus ce mai apare pe parcurs, mereu îmi face cu ochiul câte ceva🙂 nu vă așteptați la produse de lux, încă nu îmi permit să intru în posesia cosmeticelor ce depășesc suta de lei, acest blog vizeaza fetele din clasa sociala de mijloc🙂 dar cine știe? Poate ajung și acolo!

Leave a Reply

