Manichiura de Craciun

Nici nu se putea sa treaca Craciunul asta fara sa il sarbatoreasca si unghiile mele:) aveam in cap sa imi fac snowflakes pe unghii de luni bune, norocul meu ca am cumparat recent si placuta Konad care sa ma ajute sa fac asta. Manichiura (la care m-am chinuit cam 2 ore) arata cam asa:

1488993_10201197148792946_1874339895_n

wpid-20131223_171012.jpg

Pentru incepatoarele in ale nail-stamping-ului, ca mine, cel mai importanta cand se face acest gen de manichiura este RABDAREA. Modelele nu ies intotdeauna din prima, cateodata e nevoie sa o iei de la capat, cele mai mici greseli pot strica tot. Asa ca eu m-am inarmat cu foarte multa rabdare si timp, ca sa obtin cele mai bune rezultate. Nu a iesit perfect, imi cer scuze pentru greselile care se vad de aproape insa per total eu am fost multumita de rezultat.

Am folosit, ca baza, tratamentul cu calciu de la Flormar, este foarte potrivit in rolul unei baze, ofera atat unghiilor cat si manichiurii rezistenta. Ca si top coat am folosit intaritorul cu efect de albire de la essence, eram foarte curioasa sa vad cat de rezistent este si acela.

wpid-20131223_170926.jpg

Oja rosie este de la Rimmel London, Salon Pro din colectia Kate, nuanta 317 Hip Hop. Cea alba pe care am folosit-o pe degetele inelare este de la Flormar, nuanta 400. Pentru fulgiisorii rosii, am folosit tot oja rosie de la Rimmel, consider ca a facut treaba buna.

wpid-20131223_170857.jpg

Pentru fulgii albi, in schimb, am folosit o oja speciala pentru nail-stamping, pe care am comandat-o de aici. Este mult mai precisa decat ojele normale, este la un pret bun, in opinia mea, si este mai usor de folosit, fiind mai densa.

wpid-20131227_141953.jpg

Fulgii i-am realizat cu ajutorul placutei Konad m59, care pe langa funditele adorabile, dispune si de 2 modele de fulgi de zapada care arata foarte bine pe unghii. Eu am cumparat-o din magazinul Beauty Palace din Auchan Militari, insa cred ca se gaseste si pe site-ul www.mynails.rowpid-20131223_170810.jpg

Manichiura a rezistat impecabil 3 zile, dupa care oja a inceput sa sara de pe margini. De obicei o manichiura la mine rezista mai putin deoarece am unghiile foarte moi si subtiri. Prin urmare, am fost placut surprinsa sa vad ca am putut sa stau 3 zile fara grija ojei sarite, care mie mi se pare foarte inestetica si ma face sa imi sterg toata manichiura numaidecat.

Leave a Reply

